Аматорський Ноїв ковчег виявився надійнішим, ніж побудований
фахівцями «Титанік». Можливо, й аматорські пропозиції вчителів-практиків
виявляться більш життєздатними, аніж витвори фахівців МОН. Пропонуємо
ознайомитись з міркуваннями колективу однодумців – учителів інформатики
щодо особливостей нової програми.
Однією з найкардинальніших і, разом з тим, найпродуктивніших ідей залишається утворення на основі шкільної інформатики двох незалежних предметів, які умовно можна назвати «Алгоритміка і програмування» та «Комп’ютерні технології». Проте малоймовірно, що в рамках Державного стандарту базової та середньої освіти такий підхід буде реалізовано. Залишається лише шукати оптимальний варіант поєднання технологічного і науково-математичного напрямків у рамках одного навчального предмета. (Читати далі)
Однією з найкардинальніших і, разом з тим, найпродуктивніших ідей залишається утворення на основі шкільної інформатики двох незалежних предметів, які умовно можна назвати «Алгоритміка і програмування» та «Комп’ютерні технології». Проте малоймовірно, що в рамках Державного стандарту базової та середньої освіти такий підхід буде реалізовано. Залишається лише шукати оптимальний варіант поєднання технологічного і науково-математичного напрямків у рамках одного навчального предмета. (Читати далі)
Немає коментарів:
Дописати коментар